Serviceavtal

Underlätta er vardag med ett serviceavtal

Kunden i fokus är ett viktigt begrepp när vi planerar serviceavtal med företag. Vi skriver avtal utifrån företagets produkter, önskemål och behov som vi går genom på ett gratis konsultationsmöte.

Våra avtalskunder uppskattar vår starka servicekänsla och att vi är flexibla och lyhörda. Våra duktiga tekniker är alltid redo att förebygga och fixa brister.

Genom att våra servicetekniker ofta upptäcker tidiga tecken på skador så kan de rekommendera förebyggande åtgärder. Om olyckan är framme så vet vårt team exakt vilken utrustning ni har och kan snabbt återställa funktion.

Det viktigaste för oss är att våra kunder känner sig trygg och att de gjort rätt val som anlitat Umeå Hemteknik.

Vad några av våra kunder säger om oss:

”Valet är enkelt! Umeå Hemteknik är en riktig servicepartner som lyssnar på kunden och fixar alla ärenden både fort och prisvärt”

Patrik Nevalainen
B2B-säljare, Elon Vitahuset Umeå

”Vi samarbetar med Umeå Hemteknik sedan flera år tillbaka och uppskattar deras servicekänsla och spetskompetens väldigt mycket.”

Peder Naréus
Delägare Electrolux Home, Umeå

”Det företag i Umeå-området vi fortsättningsvis kommer att jobba med. Trygg part att gå vidare med i nya projekt.”

Lars Hansson
Fastighetsbolaget Norrleden, Umeå

Teckna ett serviceavtal med oss – välkommen att boka ett gratis konsultationsmöte.

Snabb service med lokal närvaro.

Spetskompetens inom hushållsmaskiner.

Mindre kostnader för dig och miljön.

Offert / service

Hur hittar jag produktnummer (PNC), modellnummer eller serienummer?

Modellnummer och produktnummerkod finns på ett klistermärke på din produkt. Välj produkttyp nedan så visas platsen för klistermärket på din produkt.