Serviceavtal

Underlätta er vardag med ett serviceavtal

Kunden i fokus är ett viktigt begrepp när vi planerar serviceavtal med fastigheter. Vi skriver avtal utifrån fastighetsägarnas önskemål och behov som vi går genom på ett gratis konsultationsmöte.

Våra avtalskunder uppskattar vår starka servicekänsla och att vi är flexibla och lyhörda. Våra duktiga tekniker är alltid redo att förebygga och fixa brister.

Genom att våra servicetekniker ofta upptäcker tidiga tecken på skador så kan de rekommendera förebyggande åtgärder. Om olyckan är framme så vet vårt team exakt vilken utrustning ni har och kan snabbt återställa funktion.

Det viktigaste för oss är att våra kunder känner sig trygg och att de gjort rätt val som anlitat Umeå Hemteknik.

Vad några av våra kunder säger om oss:

”Umeå Hemteknik ger oss en mycket god service. Allt fungerar jättebra, oftast bara ett telefonsamtal och problemet blir löst!”

Märthy Wänman
Lillberget Fastigheter AB, Umeå

”Helt rätt av oss att anlita Umeå Hemteknik! Från första samtal till färdig montering med efterföljande uppföljningar så har de visat att de lyssnat på våra önskemål. Proffsigt helt enkelt!”

Jon Forsgren
Byålderman, Ramsele

”Det företag i Umeå-området vi fortsättningsvis kommer att jobba med. Trygg part att gå vidare med i nya projekt.”

Lars Hansson
Fastighetsbolaget Norrleden, Umeå

Teckna ett serviceavtal med oss – välkommen att boka ett gratis konsultationsmöte.

Snabb service med lokal närvaro.

Spetskompetens inom hushållsmaskiner.

Mindre kostnader för dig och miljön.

Offert / service

Hur hittar jag produktnummer (PNC), modellnummer eller serienummer?

Modellnummer och produktnummerkod finns på ett klistermärke på din produkt. Välj produkttyp nedan så visas platsen för klistermärket på din produkt.